E-poe ostutingimused

ÜLDINE

Ostutingimused kehtivad:

  • Suveniiritehas OÜ  müügikeskkonnast www.suveniiripood.ee (e-poes) toodete ja teenuste ostmisel.

SUVENIIRITEHAS  OÜ 
registrikood: 12687924
Sinikivi tee 11, Harju Maakond , lehmja 73506  
email  : rene(at)suveniiritehas.ee
tel. +372 5850 7646.

Ostutingimustes eristame Kliente (juriidiline ja füüsiline isik) ja Tarbijaid  (füüsiline isik) vastavalt erinevate seaduste poolt neile antud õigustega.

Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad e-poe vahendusel ostetud toodete käsitlemisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigi seadused.

SUVENIIRITEHAS  võib muuta ostutingimusi, toodete ning teenuste hindasid tulenevalt turu muutustest ja parema teeninduse vajadusest. Muudatused kajastuvad e-poe avalikus keskkonnas. Ostutehingule rakendatakse ostu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.

Toodete valik, hinnad ning allahindlused võivad erineda SUVENIIRITEHAS OÜ jaekaupluste kaubavalikust, hindadest ning allahindlustest.

KAUBA HIND JA TOODETE KIRJELDUSED

Toote lehel on toodud toodete hinnad, mis sisaldavad Eesti Vabariigis kehtivat käibemaksu.

Toodete hinnale võib lisanduda vastavalt Kliendi poolt valitud kohaletoimetamise viisile ja ostu summale kohaletoimetamise tasu.

.

Toodete valik, hinnad ning allahindlused võivad erineda SUVENIIRITEHAS OÜ  jaekaupluste kaubavalikust, hindadest ning allahindlustest.

TELLIMUSE ESITAMINE 

Klient valib e-poes toote või tooted (või teenused) ja lisab need Ostukorvi.

Ostutellimuse vormistamiseks palume Kliendil sisestada küsitud andmed ning sooritada makse. Peale makse sooritamist saadab SUVENIIRITEHAS OÜ  Kliendile tellimuse kinnituse e-kirjaga. Arve saab Klient e-kirjaga kui tellimus on väljastamiseks valmis.

SUVENIIRITEHAS  hakkab tellimust täitma peale kliendi soortitatud makse kinnituse saamist.

Kui mingil põhjusel selgub, et SUVENIIRITEHAS  ei saa tellimust täielikult või osaliselt täita, siis võtame kliendiga ühendust edasisteks tegevuste kooskõlastamiseks. Kokkuleppel Kliendiga kas tühistame tellimuse või täidame tellimuse osaliselt.

Ostutellimusi, mille sihtkoht on väljaspool Eestit, võtame vastu e-postiga :infosuveniiritehas.ee

Kaubad saadetakse Kliendile postiautomaadi või kulleri vahendusel.

MAKSEVÕIMALUSED

E-poes sooritatud ostude eest tasub Klient 100% ettemaksuna.

Tellimuste eest saab tasuda :

Tasumine toimub väljaspool e-poodi turvalises   interneti keskkonnas.
SUVENIIRITEHAS OÜ  puudub ligipääs Kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.

SUVENIIRITEHAS OÜ kinkekaartide ja muude kupongidega ei saa e-poes tasuda.

SUVENIIRITEHAS OÜ  kaupluses tasutud ja Kliendi sihtkohta saadetate tellimuste eest tasutakse 100% ettemaksena pangakaardiga või sularahas kaupluses kohapeal.

TOODETE KOHALETOIMETAMINE

SUVENIIRITEHAS OÜ toimetab e-poest ostetud Tooted kohale Eesti Vabariigi piires.

SUVENIIRITEHAS OÜ  toimetab Tooted väljapoole Eestit eraldi transporditasu kalkulatsiooni ja tellimuse alusel, mis on esitatud e-posti aadressil info(at)suveniiritehas.ee

Tellimuste kättesaamiseks on järgnevad võimalused:

  • Omniva pakiautomaat.
  • Itella SmartPOST pakiautomaat.
  • Kullerteenus.

Juhul kui klient soovib tellimust saada kätte pakiautomaadist ning tellimuses on rohkem kui 1 toode, võib tellimus kliendile jõuda mitme saadetisena. Saadetised võivad pakiautomaati jõuda erinevatel päevadel.

Reeglina tasub Klient Toodete kohaletoimetamisega kaasnevad kulud.

Omniva pakiautomaati tellides 4.85 €

Itella SmartPOST pakiautomaati tellides 4,85 €;

Kullerit tellides 5,50 €;

SUVENIIRITEHAS OÜ kauplusesse tellides 0,00 €

SUVENIIRITEHAS OÜ toimetab ostetud Tooted Kliendile reeglina 3-4 tööpäeva jooksul.

 

Kui tellitud toode on suuremõõtmeline*, toimetatakse kaup Kliendile kulleriga või saab need kätte Kauplusest.

*Suuremõõtmeline toode - kaal üle 20kg või ühe külje pikkus üle 120cm.

TARBIJA PRETENSIOONIDE ESITAMINE JA VASTUTUS

Pretensiooni esitamise õiguse kasutamiseks tuleb kirjutada e-kiri info(at)suveniiritehas.ee. Suveniiritehas OÜ teenindajad juhendavad, kuidas kõnealuse toote puhul edasi toimida.

Tarbijal on õigus pretensiooni esitada kauba või osutatud teenuse kohta, kui see ei vasta ostutehingu tingimustele, 24 tunni  jooksul alates kauba kättesaamise kuupäevast.

Pretensioonide esitamise aluseks on ostu tõendav dokument.

Kirjalikule kaebusele vastame 30 päeva jooksul. Juhul kui selle aja jooksul ei ole võimalik kaebust lahendada, teavitatakse Tarbijat sellest kirjalikult, määrates uue mõistliku aja.

Tarbija ja SUVENIIRITEHAS OÜ  vahel tekkinud erimeelsused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamise korral on Tarbijal õigus esitada avaldus vaidluse lahendamiseks vaidluste kohtuvälisele üksusele Tarbijavaidluste komisjoni, Pronksi 12, 10117 Tallinn või maakohtule.

ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE

E-poe tellimuste keskkonnas säilitatavaid andmeid Kliendi ja tema tellimuste kohta käsitleb SUVENIIRITEHAS OÜ konfidentsiaalse informatsioonina seadusest tuleneva rangusega. SUVENIIRITEHAS OÜ  ei avalda talle teatavaks saanud isikuandmeid kolmandatele osapooltele.

Andmeside Kliendi ja pankade ning kaardimaksekeskuse vahel on krüpteeritud, mis tagab Kliendi isikuandmete ja pangarekvisiitide turvalisuse. SUVENIIRITEHAS OÜ puudub ligipääs Kliendi konfidentsiaalsetele panga- ja maksekaardi rekvisiitidele.

SUVENIIRITEHAS OÜ  kogub ning töötleb andmeid järgmistel eesmärkidel: ostuanalüüside ja kokkuvõtete tegemiseks, Kliendile pakkumiste tegemiseks ja ka Kliendi rahulolu küsitluste korraldamiseks.

Kliendi isikuandmeid töötleb SUVENIIRITEHAS OÜ vastavalt isikuandmete kaitse seaduse nõuetele.